دیدار رئیس دانشگاه جهرم با آیت الله دژکام

۲۱ فروردین ۱۳۹۶ | ۱۴:۵۴ کد : ۷۱ اخبار
تعداد بازدید:۱۶۶۱
رئیس دانشگاه جهرم به مناسبت سال جدید با امام جمعه جهرم دیدار کرد.
دیدار رئیس دانشگاه جهرم با آیت الله دژکام

به گزارش روابط عمومی دانشگاه جهرم: دکتر مسعود نادریان جهرمی رئیس دانشگاه جهرم و جمعی از معاونین، اساتید، کارکنان، اعضای هیأت رئیسه دانشگاه و مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه جهرم به مناسبت سال جدید با آیت الله دژکام امام جمعه جهرم دیدار کردند.

در این دیدار که در محل دفتر امام جمعه جهرم انجام شد دکتر مسعود نادریان ضمن تبریک سال جدید و میلاد حضرت علی "علیه السلام" گفت: زمانی که قرار شد مرکز آموزش عالی در جهرم تأسیس شود تعدادی از پیش کسوت ها ی شهرستان به عنوان اعضای هیأت مؤسس مشخص شدند و تشکیل جلسه دادند و از ابتدا تا کنون حامی و همراه دانشگاه بوده اند که جا دارد از حمایت های اعضای هیأت موسس دانشگاه جهرم کمال تشکر و قدردانی بنمایم.

در ادامه نیز رئیس دانشگاه جهرم در سخنان خود افزود: در سالی که" اقتصاد مقاومتی ، تولید - اشتغال "  از سوی مقام معظم رهبری نامگذاری شده با راه اندازی مرکز تخصصی آپا در دانشگاه جهرم بتوانیم بهره برداری مفید و کاملی از این سال داشته باشیم.

دکتر نادریان بیان کرد: یکی از اقدامات مهمی که در سال گذشته صورت گرفت تصویب برنامه راهبردی و چارت سازمانی دانشگاه جهرم هست که به تصویب هیئت امنا رسید و ابلاغ شد. بحمدالله دانشگاه جهرم پیشرفت های بی نظیری داشته ثبت اختراعات، مقام در جشنواره رویش و تصویب هشت رشته کارشناسی ارشد از موفقیت ها و پیشرفت های علمی این دانشگاه می باشد.

دکتر نادریان همچنین با اعلام وجود نیرو های متخصص در دانشگاه همکاری های گسترده در زمینه های مختلف علمی و فرهنگی شهرستان تأکید کرد: ظرفیت علمی دانشگاه جهرم در همه سطوح آموزشی، پژوهشی و خدمات فکری و استراتژیک در خدمت مردم ولایی شهرستان جهرم می باشد.

در ادامه این دیدار آیت الله دژکام امام جمعه شهرستان جهرم ضمن تقدیر، از حضور ریاست، اعضای هیأت موسس  و هیئت همراه، برای مجموعه این دانشگاه آرزوی موفقیّت و سربلندی کرد و گفت: موفقیت های دانشگاه جهرم با مدیریت جهادی دکتر نادریان وحدت و همدلی هیات رئیسه ، اساتید ، دانشجویان و کارکنان موفقیت های چشمگیری را به دنبال داشته است با وجود تمام مشکلات، انتقال قسمت اداری و دانشکده ها به پردیس یک حرکت جهادی بود که جا دارد هم از رئیس دانشگاه و دانشجویان عزیز تشکر کنیم و همچنین دانشگاه جهرم نماد بسیار خوبی برای جهرم ایجاد کرده است که امیدواریم شاهد پیشرفت روزافزون دانشگاه باشیم. و ضمن تقدیر از اعضای هیأت موسس  خواستار حمایت و همکاری های آنان در جهت تکمیل فعالیت های عمرانی دانشگاه شد.

همچنین امام جمعه شهرستان جهرم اظهار کرد: در هر مؤسسه دو وظیفه طراحی شده، یک وظیفه داخلی و دیگری وظیفه خارجی می باشد که وظیفه داخلی در سه محور آموزش، پژوهش و فرهنگ فعالیت می کند اگر یک دانشگاه توانست وظیفه داخلی خود به نحو احسن انجام دهد می تواند وظیفه خارجی، آن هم فعالیت هایی می باشد که می توان برای پیشرفت دانشگاه اقداماتی را انجام دهیم اگر این دو در راستای همدیگر صورت پذیرد دانشگاه توسعه پیدا خواهد کرد.

دکتر دژکام در پایان سخنان خود افزود: اگر دانشجویان فارغ التحصیل کار بلد باشند به تولید و اشتغالی که مقام معظم رهبری دستور دادند میرسیم و امیدواریم جهت امر به بیانات مقام معظم رهبری که سال " اقتصاد مقاومتی ، تولید - اشتغال "   نام گذاری شده جهت پیشرفت دانشگاه فعالیت های چشمگیری داشته باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین بهادری مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه جهرم نیز ضمن تبریک سال جدید گفت: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری که دانشجویان امانت هایی هستند دست ما و توقعات مردم هم بیشتر هست و تمام اینها وظایف ما دانشگاهیان را سنگین تر میکند که باید خدمت ویژه ای به دانشجویان انجام دهیم.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه جهرم در خصوص وجود رشته هایی در دانشگاه افزود در سال اقتصاد مقاومتی، تولید اشتغال که توسط مقام معظم رهبری نام گذاری شده : ان شاالله دانشگاه وارد کار علمی و اقتصادی شودکه بتوانیم اهداف نظام و صحبت های مقام معظم رهبری را عملی کنیم.

در این دیدارتعدادی از اعضای هیأت موسس  و معاونین دانشگاه جهرم نیز به بیان نظرات و پیشنهادات  و گزارشات پرداختند. 

 
 

نظر شما :