بیانیه مشترک بسیج اساتید و معاونت دانشجویی - فرهنگی دانشگاه جهرم در پی ترور ناجوانمردانه شهید دکتر محسن فخری زاده

۰۸ آذر ۱۳۹۹ | ۲۲:۲۶ کد : ۸۴۵ اخبار
تعداد بازدید:۹۷۵
بیانیه  مشترک بسیج اساتید  و معاونت دانشجویی - فرهنگی دانشگاه جهرم  در پی ترور ناجوانمردانه شهید دکتر محسن فخری زاده

 

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل؛ در پی ترور ناجوانمردانه دانشمند هسته ای کشورمان، شهید محسن فخری زاده کانون بسیج اساتید و معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه جهرم بیانیه مشترکی بدین منظور صادر کردند. متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

 و لا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتا بل احیاء عند ربهم یرزقون

دشمنان کوردل قسم خورده ایران اسلامی هر از چند گاهی دست های پلید خود را به خون شریف ترین فرزندان اشرف مخلوقات آلوده می سازند. ملتی که شهادت را هنر مردان خدا می‌داند به پیروی از پیشوایان معصوم به ویژه سالار شهیدان کربلا حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام هرگز ذلت و خواری را به جان نمی خرند و زیر بار ظلم و ستم کافران و مستکبران بی شرم و حیا نمی روند. ملتی که در فرهنگ دینی و ولایی خود منتهای آرزوی شان رسیدن به فیض معنوی شهادت است این بار نیز یکی دیگر از دانشمندان مجاهد و خستگی ناپذیر در حوزه هسته‌ای را در راه اعتلای نظام جمهوری اسلامی به خون خود غلطیده دیدند.
به همین مناسبت کانون بسیج اساتید و معاونت  دانشجویی فرهنگی دانشگاه جهرم به نمایندگی از کلیه اساتید دانشگاه جهرم ضمن محکومیت ترور ناجوانمردانه دانشمند شهید محسن فخری زاده این مصیبت را به ساحت حضرت ولی عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف، مقام عظمای ولایت امام خامنه ای مدظله العالی، وزارت دفاع، امت حزب الله و خانواده عزیز ایشان تبریک و تسلیت عرض می نماید و با خدای خود پیمان می بندیم که راه پرافتخار شهیدان والامقام را ادامه خواهیم داد و یاد آور می شود که با حذف فیزیکی فرزندان این مرز و بوم ، ریشه های علم و استقلال در کشور خشک نخواهد شد و این گونه تحرکات فقط اثبات کننده مظلومیت و حقانیت ملت ایران و شقاوت و ظلم دشمنان آنان خواهد بود .


نظر شما :