رئیس دانشگاه جهرم: ورود به دانشگاه نقطه عطفی برای هر انسان است که آینده شخص را رقم خواهد زد.

۲۷ آذر ۱۳۹۹ | ۲۲:۳۸ کد : ۸۹۴ اخبار
تعداد بازدید:۱۰۲۲
رئیس دانشگاه جهرم: ورود به دانشگاه نقطه عطفی برای هر انسان است که آینده شخص را رقم خواهد زد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل؛ مراسم معارفه نو دانشجویان ورودی 99 با حضور اعضای هیات رئیسه دانشگاه به صورت مجازی برگزار گردید.

در ابتدای این مراسم حجت الاسلام والمسلمین شهریاری پور مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه جهرم با اشاره به اهمیت علم در آیات و روایات، خواستار توجه هر چه بیشتر دانشجویان به این مقوله مهم شد.

ایشان در ادامه افزودند: نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه با تمام ظرفیت خود در کنار دانشجویان خواهد بود و هر ساله دانشجوی نمونه سال را معرفی خواهد کرد.
پس از آن دکتر کامبیز مینایی رئیس دانشگاه جهرم ضمن خوش آمد و تبریک به دانشجویانی که در سال تحصیلی جدید به مجموعه دانشگاه جهرم پیوسته اند، ورود به دانشگاه را نقطه عطفی در زندگی انسان خواند و افزودند: وقتی که شما وارد یک مجموعه علمی، آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و اجتماعی می شوید در واقع به نوعی مسیر زندگی و آینده شغلی خود را رقم زده اید.
دکتر مینایی در بخش دیگری از سخنان خود بیانیه گام دوم انقلاب را سندی راهبردی در تبیین مسائل جوانان برشمردند و خاطر نشان کردند: اولین توصیه رهبری خطاب به جوانان در این بیانیه علم و دانش است و راه توسعه کشور را مبتنی بر دستاوردهای علمی و پژوهشی می دانند و خواستار تمرکز دانشجویان بر فعالیت های دانشگاهی شدند.
دکتر محمود مبارکی معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه جهرم ضمن تبریک به دانشجویان نو ورود، دانشگاه را نهادی علمی، فرهنگی، اجتماعی و کارآفرینی برشمردند و خاطر نشان کردند دانشگاه در واقع اتاق فکر یک جامعه محسوب می شود و بر همه افرادی که در این مجموعه فعالیت می کنند اعم از استادان، دانشجویان و کارکنان واجب است تا بهترین عملکرد را داشته باشند.
وی در پایان با اشاره به ظرفیت ها و امکانات دانشگاه جهرم در حوزه های مختلف از جمله مجموعه ورزشی شامل سالن سرپوشیده، زمین چمن مصنوعی، زمین فوتبال ساحلی، زمین والیبال ساحلی، باشگاه ورزشی، مرکز سلامت و تندرستی، مجموعه سلف سرویس دانشگاه و همچنین مرکز مشاوره، این امکانات را بستری مناسب برای افزایش روحیه نشاط اجتماعی دانشجویان دانستند.
شایان ذکر است؛ قرائت میثاق نامه، پخش کلیپ و شعر خوانی دانشجویان از دیگر برنامه های این مراسم بود.

 


نظر شما :