۶ عضو هیات علمی به عنوان پژوهشگران برتر دانشگاه جهرم برگزیده شدند.

۰۱ دی ۱۳۹۹ | ۰۸:۴۶ کد : ۹۰۰ اخبار
تعداد بازدید:۱۵۶۸
۶ عضو هیات علمی به عنوان پژوهشگران برتر دانشگاه جهرم برگزیده شدند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل؛ دکتر جواد توکلی مدیر پژوهشی دانشگاه جهرم در گفتگو با واحد روابط عمومی دانشگاه به ارزیابی وضعیت پژوهشی دانشگاه جهرم پرداخت.
ایشان با اشاره به رشد پژوهش ها و دستاوردهای علمی توسط اعضای هیات علمی در مقایسه با مدت مشابه سال قبل افزود: این نتیجه در حالی بدست آمد که برخی از اعضای هیات علمی که در سالهای قبل جزء افراد برتر در امور پژوهشی بودند امسال بنا به دلایلی، آن انگیزه قبلی در جهت ایجاد تولیدات پژوهشی را نداشتند.
مدیر پژوهشی دانشگاه جهرم در ادامه یادآور شد که مهمترین عامل برای رسیدن به این شرایط، حمایت هر چه بیشتر دانشگاه و افزایش بودجه پژوهشی و  تلاش و کوشش اعضای محترم هیات علمی به صورت یکپارچه در افزایش تولیدات پژوهشی است. لازم به ذکر است مزایای تولید مستندات پژوهشی فقط شامل استاد مربوطه نمی شود و با بهبود رتبه دانشگاه باعث سود بردن مجموعه دانشگاه حتی کارمندان و دانشجویان نیز می شود به خصوص که در این سالها بحث طرح ساماندهی دانشگاه ها نیز پیش آمده است.
دکتر توکلی با تشریح برنامه های انجام شده در هفته پژوهش که شامل سمینارهای مجازی با عنوان انرژی های نو و تجدیدپذیر، تاثیر سبک زندگی بر سلامت با تاکید بر بحران کرونا، علم آمار در یادگیری ماشین، علوم باغبانی از منظری دیگر و در نهایت مراسم اختتامیه تجلیل از پژوهشگران برتر دانشگاه جهرم، این سمینارها و همایش های علمی را در افزایش توان علمی دانشجویان بسیار مثبت ارزیابی کرد.
شایان ذکر است در آئین اختتامیه تجلیل از پژوهشگران برتر که به صورت مجازی برگزار گردید، دکتر محمود محمودی و دکتر جواد توکلی از دانشکده کشاورزی، دکتر حمیدرضا رستگار از دانشکده علوم پایه، دکتر عظیم جباره و دکتر محمد صادق افروزه از دانشکده ادبیات و دکتر محمد رحمانیان از دانشکده فنی و مهندسی بر اساس آیین نامه مربوطه به عنوان پژوهشگران برتر دانشگاه جهرم انتخاب شدند.
 


نظر شما :