پیام مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه جهرم به مناسبت ۹ دی

۰۸ دی ۱۳۹۹ | ۰۸:۱۴ کد : ۹۳۶ اخبار
تعداد بازدید:۷۹۱
پیام مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه جهرم به مناسبت ۹ دی

"وَالَّذِینَ یُحَاجُّونَ فِی اللَّهِ مِنْ بَعْدِ مَا اسْتُجِیبَ لَهُ حُجَّتُهُمْ دَاحِضَةٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ وَعَلَیْهِمْ غَضَبٌ وَلَهُمْ عَذَابٌ شَدِیدٌ"   (آیه ۱۶ شوری)
کسانی که (از روی لجاجت) درباره خدا بعد از پذیرفتن (و ایمان به) او، محاجّه می کنند، دلیلشان نزد پروردگارشان باطل و بی‌پایه است؛ و غضب بر آنهاست و عذابی شدید دارند.


 شهادت هنرمردان خداست

 با گرامیداشت حماسه ۹ دی و در آستانه سالگرد فراق یار نائب امام زمان (عجل الله)

 باید گفت یک سال از شهادت سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی گذشت و چه زیباست که وقتی زمین به ناحق از وجود مردان خدا خالی می شود، عذاب های ارضی و سماوی فزونی می یابد.

دنیای غرب و شرق امروز دچار گرفتاری های خانمان سوز آخرالزمانی است و جالب اینجاست خود هم یا نمی دانند و یا اذعان نمی کنند که سرچشمه این گل آلودی کجاست؟ وقتی اطفال یمنی، مظلومانه قتل عام می‌شوند این سنت الهی است که قهر و غضبش بچه های خوش نشین اروپا و آمریکا را نیز درگیر نماید.

 کرونا پاسخ تکوین به خواسته های ظالمانه و جنایات افسارگسیخته آمریکا و برخی از کشورهای اروپایی است و اینک ما در فراق شاگرد مکتب امام و رهبری باید بدانیم که بقای ما بسته به نیات و عملکردمان است لذا بر اساس آیه فوق کسانی که تمام اعتبارشان را از این نظام و انقلاب و مردم دارند بدانند حتی اگرآیت الله بوده و یا از اقطار سیاسی و حکومتی باشند، بقای عمر مادی و سیاسی شان به  ذره ناچیزی چون کرونا بند است و سرنگونی و فضاحت ایشان حتی نیازمند اذن رهبر معظم انقلاب نیز نمی باشد.

فلسفه حماسه ۹ دی ۸۸ ، در همین راستا و تبلوری از شور حسینی جهت فضاحت استکبار رو ایادی داخلی شان بود. خون شهیدان و در صدر آنان خون شهید سلیمانی، حافظ دین و انقلاب و رهبری و مردم خواهد بود و هیچ خس و خاشاکی  را یارای مقابله با منویات امام عصر (عجل الله)  نیست.

 و السلام علیکم و رحمة الله و برکاته

علیرضا شهریاری پور


نظر شما :