نشست هماهنگی و هم اندیشی مراسم استقبال و تشییع شهید گمنام در دانشگاه جهرم

۲۱ دی ۱۳۹۹ | ۱۹:۴۵ کد : ۹۶۳ اخبار
تعداد بازدید:۱۰۰۳
نشست هماهنگی و هم اندیشی مراسم استقبال و تشییع شهید گمنام در دانشگاه جهرم

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل؛ نشست هماهنگی و هم اندیشی مراسم استقبال و تشییع شهید گمنام در دانشگاه جهرم برگزار گردید.
در این نشست که با حضور روئسای ادارات اوقاف، سازمان تبلیغات اسلامی، ناحیه مقاومت بسیج و تیپ 33 المهدی برگزار شد، نسبت به برگزاری هر چه با شکوه تر این مراسم با رعایت دقیق دستورالعمل های بهداشتی تاکید گردید.
دکتر کامبیز مینایی رئیس دانشگاه جهرم عنوان «شهید» در اسلام را برند و نشانی برای نمایش کمال خوبی‌ها معرفی و تصریح کرد: در روایات اسلامی برای نشان دادن کمال اجر و ثواب عملی، آن را به جایگاه شهادت تعبیر می‌کنند.
رئیس دانشگاه جهرم در ادامه با تقدیر از تلاش های آقای حسین پاشه، محسن ذاکری و دیگر نیروهای جهادی که برای آماده سازی مقبره شهید گمنام تلاش فراوانی داشتند، ضمن اشاره به دیدار خود با سرهنگ سعید کوشکی جهرمی مدیر کل بنیاد حفظ آثار و دفاع از ارزش های دفاع مقدس استان فارس افزودند: در آن دیدار سرهنگ کوشکی با تقدیر از اقدامات انجام شده در دانشگاه جهرم برای میزبانی از شهید گمنام، شیوه نامه اجرایی مراسم تشییع به ما ابلاغ شد و ما نیز مطابق آن دستورات عمل خواهیم کرد.

دکتر محمود مبارکی معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه جهرم با اشاره به حفظ ارزش های انقلاب و دفاع مقدس به ویژه در بین جوانان خواستار برگزاری مراسمی با شکوه و حفظ شان آن شهید والامقام در کنار رعایت شیوه نامه های بهداشتی شد.
شایان ذکر است که همزمان با روز شهادت حضرت زهرا(س) پیکر پاک یک شهید گمنام در دانشگاه جهرم تشییع و خاک سپرده خواهد شد.


نظر شما :