بیانیه تقدیر جامعه دانشگاهی دانشگاه جهرم در پی برگزاری مراسم با شکوه تشییع و تدفین شهید گمنام

۰۱ بهمن ۱۳۹۹ | ۲۱:۱۹ کد : ۹۷۳ اخبار
تعداد بازدید:۱۴۵۹
بیانیه تقدیر جامعه دانشگاهی دانشگاه جهرم در پی برگزاری مراسم با شکوه تشییع و تدفین شهید گمنام

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل، در پی حضور با شکوه مردم شهیدپرور شهرستان جهرم در مراسم تشییع و خاکسپاری شهید گمنام در دانشگاه جهرم و تجدید بیعت با آرمان های شهدای والامقام، جامعه دانشگاهی دانشگاه جهرم با صدور پیامی به پاس خلق این حماسه تقدیر کرد. متن کامل این پیام بدین شرح است:


بسم رب‌الشهداء و الصدیقین

پیکر مطهر و معظم شهیدان هر جا که آرام گیرد یاد مبارک و آرام‌بخش و بهجت انگیز خود را در فضا می پراکند و صفا و معنویت می آفریند. (حضرت امام خامنه ای)

با سلام و درود فراوان به پیشگاه مقدس و با عظمت حضرت ولی عصر(عج) و سلام بر شما عاشقان و رهروان شهیدان؛ زیباترین سپاس‌ها را که از اعماق دل و جانمان بر می خیزد پذیرا باشید.
بر خود واجب می‌دانیم که  به ‌عنوان خدمتگزاران شما در دانشگاه جهرم، صمیمانه از حضور حماسی و پرشور همه اقشار مردم خصوصاً خانواده های معظم شهدا، جانبازان و  ایثارگران در این مراسم با شکوه، سپاسگزاری کنیم. همچنین جا دارد از همراهی ارگان ها و نهادهای مختلفی همچون دفتر امام جمعه محترم جهرم، فرمانداری، نیروی مقاومت بسیج سپاه، تیپ 33 المهدی، اداره راه و شهرسازی، اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای، شهرداری، سازمان اوقاف و امور خیریه، سازمان تبلیغات اسلامی، نیروی انتظامی، پلیس راهور، پادگان شهید دستغیب، بسیجیان گردان ابوذر، قرارگاه خادم الشهدا، هیات رزمندگان اسلام، دفتر خادم یاران رضوی، خیرین بزرگوار و تمام کسانی که به هر نحو ممکن در تمامی مراحل در کنار ما بوده اند کمال تشکر و سپاسگزاری را داشته باشیم.
ان‌شاءالله که بتوانیم ادامه دهنده راه پر فروغ شهداء گرانقدر و عزیزمان باشیم.

 

کارکنان، استادان و دانشجویان دانشگاه جهرم


نظر شما :