تقدیر دکتر غلامرضا غفاری معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم از دکتر محمود مبارکی

۰۸ بهمن ۱۳۹۹ | ۰۸:۵۱ کد : ۹۸۰ اخبار
تعداد بازدید:۱۴۷۳
تقدیر دکتر غلامرضا غفاری معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم از دکتر محمود مبارکی

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل؛ دکتر غلامرضا غفاری معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم، تحقیقات و فن آوری به پاس تلاش های ارزشمند و خالصانه دکتر محمود مبارکی در برگزاری "هشتمین جشنواره ملی رویش" از وی تقدیر کرد.متن پیام تقدیر معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم بدین شرح است:

برادر گرامی جناب آقای دکتر محمود مبارکی
تصور یک حرکت جمعی آنگاه زیبا می‌شود که علاوه بر بستن قابی از تفکر، رنگی از محبت و یکدلی، سراسر آن را فرا گیرد. امروزه مدیریت مشارکتی و مشارکت در مدیریت‌های فرهنگی و تمکین خرد و کوشش جمعی، اصلی است انکار ناپذیر و شیوه ایست ناگزیر.
 مساعی ارزشمند و خالصانه شما در برگزاری "هشتمین جشنواره ملی رویش" را ارج می نهیم که با درایت و تدبیر خویش در راه تعالی فرهنگ دانشجویان میهن عزیزمان گام های موثری برداشته و موجبات گسترش نشاط، شادابی و پویایی دانشجویان را فراهم آورید، و این برای اهالی فرهنگ و سپهر دانشگاه پوشیده نیست. امید آن دارند همواره مصدر خیر و خلوص بوده و ایمان و اندیشه تان رونق افزای دانشوران شود.
 از ساحت حضرت سمیع سبحان، سلامتی و عزت روز افزون خدمتگزاران عرصه فرهنگ و فرهیختگی را آرزومندم.


 غلامرضا غفاری

معاون فرهنگی و اجتماعی

 

شایان ذکر است که اخیرا با حکم دکتر کامبیز مینایی رئیس دانشگاه جهرم دکتر محمود مبارکی به عنوان معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه جهرم منصوب شدند.
 


نظر شما :