سفر رئیس دانشگاه جهرم به کشور غنا

۲۸ آبان ۱۳۹۶ | ۱۱:۴۷ کد : ۹۹ اخبار
تعداد بازدید:۱۳۴۸
دکتر نادریان مذاکرات گسترده‌ای با دانشگاه دولتی لگون آکرا انجام داد و نیز تفاهم نامه همکاری را با دانشگاه تاکورادی غنا به امضا رساند.
سفر رئیس دانشگاه جهرم به کشور غنا

به گزارش روابط عمومی دانشگاه جهرم: دکتر مسعود نادریان جهرمی رئیس دانشگاه جهرم با هماهنگی رایزنی فرهنگی کشورمان در سفر به غنا، مذاکرات گسترده‌ای با دانشگاه دولتی لگون آکرا انجام داد و نیز تفاهم نامه همکاری را با دانشگاه تاکورادی غنا به امضا رساند.
هیأت سه نفره دانشگاهی متشکل از دکترمسعود نادریان جهرمی، رئیس دانشگاه جهرم و دکتر سید علی‌اکبر باقریان، معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه جهرم و امیر‌بهرام عرب‌احمدی، استاد دانشگاه تهران، در فرودگاه آکرا مورد استقبال رایزن فرهنگی ایران در این کشور قرار گرفتند.
این هیأت در نخستین روز حضور در کشور غنا با گاووآ، رییس دانشکده علوم انسانی دانشگاه دولتی لگون آکرا دیدار و گفت‌وگو کردند. طرفین در این دیدار ضمن ابراز علاقمندی به توسعه روابط دانشگاهی، درباره امکان جذب بورسیه، دعوت از رییس دانشکده علوم انسانی لگون از سوی دانشگاه جهرم و بررسی روابط دانشگاهی گفت‌وگو کردند.
این هیأت همچنین دیدار جداگانه‌ای با معاون رییس دانشکده کشاورزی، در خصوص بسط روابط دوجانبه دانشگاهی و اعطای بورسیه تحصیلی به دانشجویان برتر دانشکده کشاورزی، مذاکره کردند.
بازدید از مؤسسه مطالعات آفریقایی نکرومه و دیدار و گفت‌وگو با مسئول این مؤسسه در مورد گسترش همکاری‌های متقابل، از دیگر برنامه‌های هیأت دانشگاهی ایران در دانشگاه لگون آکرا بود.
 


نظر شما :