اقدامات نهایی دانشگاه جهرم برای جذب دانشجوی خارجی

۱۸ بهمن ۱۳۹۹ | ۰۹:۵۴ کد : ۹۹۵ اخبار
تعداد بازدید:۱۵۳۳
اقدامات نهایی دانشگاه جهرم برای جذب دانشجوی خارجی

 

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل؛ پس از درخواست دانشگاه جهرم مبنی بر جذب دانشجوی خارجی، از سوی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری اعضای دفتر بین الملل دانشگاه شیراز به جهت بازرسی و بررسی زیرساخت ها و توانمندی ها، از دانشگاه جهرم بازدید کردند.
در ابتدای این بازدید دکتر کامبیز مینایی رئیس دانشگاه جهرم با معرفی شهرستان جهرم به عنوان شهری که در ابعاد مختلف علمی، سیاسی، فرهنگی، مذهبی و اقتصادی در طول تمام دوران ها بسیار توانمند و تاثیرگذار بوده افزود: شهرستان جهرم مهد علمای بزرگی همچون  آیت الله آیت الهی و آیت الله حق شناس می باشد.
ایشان در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به زیرساخت ها و توانمندی های دانشگاه جهرم در حوزه های آموزشی و پژوهشی خاطر نشان کردند: وجود اعضای هیات علمی جوان نخبه یکی از امتیازهای ویژه دانشگاه جهرم است که توانسته دانشجویان با کیفیتی را تربیت کند و قبولی دانشجویان دانشگاه جهرم در مقاطع بالاتر آن هم با رتبه های تک رقمی خود گواهی بر این ادعا می باشد.
پس از آن بازرسان از محیط های آموزشی، پژوهشی، تحقیقاتی و رفاهی دانشگاه بازدید کردند تا مراحل نهایی کار جذب دانشجوی خارجی طی و در آینده ای نه چندان دور این مهم محقق شود.


نظر شما :