کتابخانه کودک و نوجوان

وبسایت کتابخانه کودکان و نوجوانان در کتابخانه ملی

۲۱ اسفند ۱۳۹۸ | ۲۰:۰۸ کد : ۵۶۱ اخبار
تعداد بازدید:۳۲۳۵
کتابخانه ملی دیجیتال سازمان اسناد و کتابخانه ملی بدون محدودیت و به صورت رایگان ۲۳ هزار و سیصد کتاب را برای مطالعه برخط دراختیار علاقه مندان قرار داده است.
وبسایت کتابخانه کودکان و نوجوانان در کتابخانه ملی
وبسایت کتابخانه کودکان و نوجوانان به آدرس http://icnl.nlai.ir در راستای خدمات رسانی به کودکان و نوجوانان در دسترس علاقه مندان قرار دارد.

به گزارش روابط عمومی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران، در این وبسایت که به همت سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران راه اندازی شده است امکان کتابخوانی در موضوعات مختلف وجود دارد. کتابها به صورت کامل اسکن شده و متن کامل آنها روی سایت قرار گرفته است. در صورت عضو شدن در سایت می‌توان کتابخانه شخصی ایجاد کرد و کتابهای مورد علاقه را به صورت مجازی کنار هم قرار داد. در وبسایت کتابخانه ملی کودکان و نوجوانان علاوه بر کتاب،  مجلات، کتاب صوتی و پادکست‌هایی که مخصوص کودکان و نوجوانان تهیه شده هم قابل استفاده است. ضمن اینکه اخبار حوزه کودک هم در این سایت قابل مشاهده و استفاده است.

در حال حاضر 23هزار و 381 کتاب تمام متن و 57 کتاب گویا در سایت کتابخانه کودک وجود دارد.

کتابخانه کودکـان و نوجوانـان بـا هـدف ایجـاد کتابخانـه ای اسـتاندارد و نمونه برای ارائه خدمات به گروه سنی 7 تا14 سال ایجاد شده است.

کتابخانه ملی دیجیتال سازمان اسناد و کتابخانه ملی بدون محدودیت و به صورت رایگان 23 هزار و سیصد کتاب را برای مطالعه برخط دراختیار علاقه مندان قرار داده است در چنین شرایطی در روزهای قرنطینه نیز می توان از امکانات این کتابخانه بهره مند شد.


نظر شما :